štvrtok 30. októbra 2014






Krásna Katastrofa - Jamie McGuireová





Názov: Krásna Katastrofa
Autorka: Jamie McGuireová
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
Rok vydania: 2013
Počet strán: 373
Cena: 18, 90€

Miesto diania: netuším... fakt je tam napísané len že bývajú na intráku Morgan Hall na Východnej univerzite

Postavy: Abby (holubička), Travis,       America, Shepley


Takže tento príbeh je o dievčati menom Abby ktorá sa presťahuje ďaleko od svojho rodného mesta Wichity aby unikla zo života plného hazardu a alkoholu. Abby sa s Americou a Shepleym dostanú do "Kruhu" kde bude Travis zápasiť. Najprv Abby Travisa nebude mať moc v láske ale keď prehrá stávku bude sa k nemu musieť na mesiac presťahovať všetko sa zmení. Postupne sa z nich začnú stávať veľmi dobrí kamaráti. Abbyin plán držať sa ďalej od hazardu nebude vychádzať keďže Travis nie je práve najslušnejší chalan akého pozná. Zrazu sa však vyskytnú problémy a všetci štyria (America, Abby, Travis a Shepley - pre nechápavých) budú musieť odísť do Las Vegas aby Abby splatila dlh svojho otca. Abby v kasíne vyhrá len časť peňazí a tak bude musieť Travis zápasiť s profesionálnym boxeristom. Travisovi sa takýto život zapáči a bude chcieť zápasiť aj naďalej, Abby s tým však nebude súhlasiť lebo taký život už zažila a nebude sa chcieť dať do toho znova zatiahnuť. Najprv bude Travisa odhovárať ale keď si bude stále stáť za svojím a lákať ju na to ako by sa mali dobre, vzdá to. Kým sa bude ich priateľstvo rozpadať, obaja si začnú uvedomovať čo k sebe cítia. Je tam dosť zaujímavý koniec ale ten vám neprezradím. :D Ak chcete vedieť ako to končí prečítajte si knihu.

Hodnotenie:
Táto kniha sa mi strašne páči mám ju prečítanú už viac krát, no stále ma neprestala baviť. Je to jedna z najlepších kníh aké som čítala. Podľa mňa si zaslúži 5 hviezdičiek. :D






Sissa

3 komentáre:

  1. Ahoj, zatagovala som ťa do liebster award tagu!
    PS: pekná recenzia!
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z New Adult žánru som už čítala viac kníh, ale túto zatiaľ nie. Mne sa napríklad veľmi pozdáva Colleen Hoover, čítala si od nej niečo? Beznádejnú alebo tak... A potom je celkom dobré aj The Sea of Tranquility.
    Toto si ja už fakt musím prečítať, sú na to všelijaké názory, niekomu sa kniha páčila a niekomu zase nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Collen Hoover som nečítala ešte nič ale chystám sa do toho pustiť. A túto knihu ti odporúčam je bombová, hlavne ten záver :D Dúfam že sa recenzia páčila :D

    OdpovedaťOdstrániť