streda 26. novembra 2014

Liebster Award Tag



Do tohto tagu ma zatagovala bloggerka Anet z Reading books with love pozrite si jej blogg má tam super recenzie! 
V tomto tagu dostanete za úlohu napísať o sebe 11 faktov odpovedať na 11 otázok a zatagovať ďalších 11 (ach tá jedenástka) bloggerov pod 200 odberov.
Tak sa dáme do práce!


11 faktov o mne 


1. Volám sa Silvia 
2. Bývam v Trnave a Slovensku
3. Mám sestru a nevlastného brata
4. Mám arachnofóbiu (strach z pavúkov)
5. Obľúbená farba je modrá
6. Rada čítam 
7. Chcela by som činčilu ale moja máti mi to nechce dovoliť
8. Obľúbené jedlo je pizza
9. Narodila som sa v Žiari nad hronom na strednom Slovensku
10. Neviem spievať
11. Mám 13 rokov, vo februári 14



11 otázok na ktoré odpoviem


1. Ako si sa dostal k blogovaniu, čo ťa na tom najviac baví?
Tak k bloggovaniu som sa dostala cez kamošku Anetu, ktorá má tiež svoj vlastný blog (odkaz vyššie), a najviac ma na tom baví to že si môžem hovoriť svoj názor bez toho aby ma niekto poznal.


2. Zamýšľala si sa niekedy nad tým, kam by si to mohla dotiahnuť a kam by si to chcela dotiahnuť?
Určite som sa nad tým zamýšľala ale fakt nemyslím že to dotiahnem ďaleko (aj keď nikdy nehovor nikdy) lebo je to moje hobby, baví ma to ale keby som to nikam nedotiala nemala by som z toho depky. Proste by som písala ďalej aj keď by to nikoho nezaujímalo.


3. Vymenuj tri obľúbené jedlá, knihy, pesničky a filmy
Jedlá: pizza, halušky a vyprážaný syr :D
Knihy: Krásna katastrofa, Hunger Games a ja neviem asi Džínsový denník
Pesníčky: fúú tak najnovšie Hanging tree, Dominika Mirgová - Hore (aj keď na to každý nadáva mne sa tá pesnička páči) a Celeste Buckingham - Láska na vlásku
Filmy: tak Hry o život, Ladíme a Maleficent


4. Ak ti poviem "modrá farba" - čo sa ti pri tom vybaví?
Čo ti ja viem? Asi obloha.  


5.Čo máš najradšej na blogovej sfére?
Asi to keď každý povie úprime svoj názor a na nič sa nehrá a nepretvaruje sa.


6. Ktorú knihu máš najradšej
Tak ja sa eviem rozhodnúť medzi Krásnou katasrofou a Hunger Games... Obidve by som mohla čítať aj 100 krát a neomrzelo by ma to.


7. Sleduješ radšej televíziu alebo niečo na ntb/pc? (seriály, videá..)
Asi na pc/ntb tie seriály a videá. 


8. Vymenuj troch svojich vzorov - 1 blogera, 1 spisovateľa/ľku, 1 speváka/čku/skupinu
Blogger: jednoznačne Anet (to čo toto? to je už propagácia :D)
Spisovateľka: Joanne Rowlingová 
Speváčka: Asi Demi Lovato... 


9. Čaj alebo káva?
Hmm to je ťažké moc čaj nepijem ale furt je lepší jak káva...


10.  Kniha alebo e-kniha?
Dávam prednosť originál knihe.


11.Na čom v živote ti najviac záleží okrem rodiny a priateľov?
No tak asi na mne, mojich záľubách a celkovo na ľuďoch ktorých mám rada.

Okay a teraz otázky :
1. Ako si sa dostala k bloggovaniu?
2. Obľúbená kniha?
3. Si spokojná so svojim menom? Keď nie aké meno by si chcela?
4. Traja najlepší spisovatelia/spisovateľky?
5. Čo absolútne nenávidíš na bloggeroch?
6. Aké slovo ťa napadne ako prvé keď niekto povie zábava? 
7. Chcela by si byť slávna? 
8. Tri obľúbené knihy, filmy, pesníčky a skupiny?
9. Aký je tvoj obľúbený youtuber?
10. Zvládla by si byť vegetariánkou?
11. Akú kihu si čítala a) naposledy?
                                b) ako prvú?


Fúú zvládla som to.. Ešte zatagovať 11 bloggerov pod 200 odberov:

1. Mara z Knižné nebo
2. Wanderer z Knižný svet
3. SMILEY z Knižné maniačky 
7. Moonlight z Daydreamer´s world
8. Christine z Our Universe of Books
9. Petra z Knižný tip 



Vaša Sissa

4 komentáre:

  1. Ďakujem veľmi pekne, ja som už tento TAG na blogu vypĺňala v dvoch verziách, takže dúfam, že sa neurazíš, keď na tvoje otázky odpoviem sem do komentára :)
    1. Asi úplnou náhodou ešte v čase, keď o knižných blogov nebolo ešte ani chýru, ani slychu. Mala som asi 15 rokov, najprv som si založila knižný blog, potom niekoľko osobných blogov a pred 3 rokmi nakoniec opäť knižný blog, na ktorom oxidujem dodnes.

    2. Zlodejka kníh (Markus Zusak)

    3. So skrátenou formou - Katka - som sa už zmierila. Tú dlhú oficiálnu akceptujem a nechcem si meno meniť, keď už som ho dostala, tak s ním vydržím.

    4. Markus Zusak, F.M.Dostojevskij, Marc Levy

    5. Závisť.

    6. Kniha.

    7. Podľa toho v akej oblasti. Slávna vedkyňa možno áno, ale slávna celebrita nie.

    8. Knihy - Zlodejka kníh, Malý princ, Zločin trest; pesničky a skupiny nemám obľúbené; film - Mr.Nobody a animované rozprávky

    9. nemám obľúbeného youtubera

    10. naposledy - Leotina záhrada, a ako prvú, netuším, asi Šlabikár a potom Roprávkový venček.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za nomináciu :) Idem sa to doho pustiť.

    OdpovedaťOdstrániť